Looking For Anything Specific?

קיבוץ ניר נחל האסי : נחל עמל ויקיפדיה / מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל.

קיבוץ ניר נחל האסי : נחל עמל ויקיפ×"×™×" / מפלגת שס הגישה היום (שלישי) עתירה מנהלית נגד שורה של גורמים בדרישה לפתיחה מיידית של נחל האסי לכלל תושבי ישראל.. המאבק לשחרור נחל האסי מידי קיבוץ ניר דוד שגידר אותו הוא מאבק לצדק חלוקתי ושוויון בפני החוק. שמחנו להכיר את כולכם ולפתוח עבורכם את ליבנו וביתנו. כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. רכב פרטי מקור:אביאל, סקיפר, יונעי, מאיהעמי, אלדד סברנסקי, gadiavni1, זיגי79, אהרון ללוש, ayalonush, ליאםלוינס, eldadsav תאריך עדכון:

שתי גדות נחל האסי הן רכוש ציבורי, גם לנו זכות לטבול. בקיץ האחרון המוחים פרצו את גדרות הקיבוץ ונכנסו אל הנחל צילום: ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד. כל המידע על נחל הקיבוצים. כשכתב זורק ככה סתם מספרים, זה מצביע על כך שהוא או שטחי, או מגמתי, או שניהם גם יחד.

×
×"מא×'ק על ×"אסי מפ×'ינים פרצו לקי×'וץ ×–×" ×™×™×'מר ×'×"ם from ynet-images1.yit.co.il
בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ. הסערה סביב הנחל בקיבוץ ניר דוד ממשיכה: בתוך המתחם אזור מסודר למנגל עם תאורת לילה, משחקים לילדים, נדנדות עץ וספסלים הפונים אל שפת נחל האסי. המלחמה על נחל האסי נמשכת: לאחר שאתמול הצליחו להגיע להסכמות עם קיבוץ ניר דוד לפתיחת נחל האסי, בקבוצת משחררים את האסי הודיעו הבוקר (שישי) כי ההבנות מבוטלות והמחאה תתקיים בכל זאת. אחד הטיעונים להשתלטות קיבוץ ניר דוד על נחל האסי היא שזה קרה לפני קום המדינה ולפני שהחוקים נחקקו לכן צריך לוותר, אבל המציאות מראה שההשתלטות קורית ממש עכשיו ואנחנו חייבים לעצור אותה אחרת נאלץ לשחרר גם את נחל הקיבוצים. בתוך הקיבוץ פועל מתחם האירוח הכפרי שבו מתארחים לאורך כל ימות השנה זוגות, משפחות וקבוצות מהארץ ומהעולם. תודה לכל האנשים הטובים מהדרום שהגיעו להתארח.

המלחמה על נחל האסי נמשכת:

בקיץ האחרון המוחים פרצו את גדרות הקיבוץ ונכנסו אל הנחל צילום: המנהיגות האזורית והארצית צריכה להירתם למאבק בונה, חלוצי, שמזרים את האסי לבית שאן. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. אחד הטיעונים להשתלטות קיבוץ ניר דוד על נחל האסי היא שזה קרה לפני קום המדינה ולפני שהחוקים נחקקו לכן צריך לוותר, אבל המציאות מראה שההשתלטות קורית ממש עכשיו ואנחנו חייבים לעצור אותה אחרת נאלץ לשחרר גם את נחל הקיבוצים. חלי יעקבס מנכלית תיירות ניר דוד, אמרה כאזרחית אני מודאגת כי ראיתי איך האסי הוא חלק מאירוע יותר גדול שבו נפגשות אג'נדות שונות, וכולם מדברים על הכאבים שלהם, וכל נושא הפוליטיקה. הקיבוץ השתלט על שטח הנחל באופן בלתי חוקי, והוא מונע. הרחבת גן העדן עם נחל איתן שזורם כל השנה בבית שאן באמצעות פיתוח ותחזוקה, תיצור תיקון הרבה יותר משמעותי מפתיחת השערים. העובדה שמרבית מפלגות השמאל שותקות היא הוכחה שהשמאל שבוי בידי בעלי הפריבילגיות. אלא אם כן אותו אדם משלם כסף בשביל הזכות. תעלות מנדטוריות שהובילו את מי האסי דרך העיר כלל לא פעלו בימי בית שאן היהודית. שתי גדות נחל האסי הן רכוש ציבורי, גם לנו זכות לטבול. קיבוץ ניר דוד לא רוצה שאנשים יכנסו ויעשו מנגל על הדשא של האסי כדי לא לפגוע בתושבים. במתחם 50 בקתות עץ יפיפיות הפזורות בין מדשאות ועצים.

נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה. נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד. מי נחל הקיבוצים, כמו מי שאר מעיינות עמק בית שאן, נאספים בשלל תעלות ניקוז נחל הקיבוצים זורם כל השנה וקקל הקימה לידו מקום חניה ושולחנות פיקניק. פעם נוספת הוכח כי נחל האסי לא מעניין את המוחים אלא הרצון להפריע ולשבש את שגרת חייהם של ילדי וחברי הקיבוץ תוך הפעלת אלימות.

פשר×
פשר×" קי×'וץ ניר ×"ו×" ישחרר את נחל ×"אסי לצי×'ור סרו×'ים from www.srugim.co.il
האסי זורם בניר דוד ויוצא מהקיבוץ. אלא אם כן אותו אדם משלם כסף בשביל הזכות. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים לקיבוץ, בטענות של הפרעה לתושבים. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. הסערה סביב הנחל בקיבוץ ניר דוד ממשיכה: לפני שבוע אף פרסם ארבל מזכיר כי כידוע לא מדובר בתופעה חדשה, כבר בשנת 2010 סגר קיבוץ ניר דוד בניגוד לדין את הכניסה לנחל האסי למי שאינו תושב קיבוץ. כל המידע על נחל הקיבוצים. קיבוץ ניר דוד שכר את שירותם של חברת פוליסי שהיריעה קצרה מלהכיל את מעלליה.

קיבוץ ניר דוד לא רוצה שאנשים יכנסו ויעשו מנגל על הדשא של האסי כדי לא לפגוע בתושבים.

בתוך המתחם אזור מסודר למנגל עם תאורת לילה, משחקים לילדים, נדנדות עץ וספסלים הפונים אל שפת נחל האסי. מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד. מדובר ביישוב כפרי וקסום, אשר במרכזו זורם נחל עמל הפסטוראלי. באירוח כפרי קיבוץ ניר דוד צפו בשבוע האחרון 1548 גולשים, ונעשו 29 הזמנות. אנשי המחאה טוענים כי הם מתבססים על חוקים ועובדות, נחל האסי שופץ בכספים של מדינת ישראל ולא בכספים פרטיים, הנחל תמיד היה שם באזור מלא ביצות, הנחל לא היה ביצה, טוענים אנשי המחאה. לפני שבוע אף פרסם ארבל מזכיר כי כידוע לא מדובר בתופעה חדשה, כבר בשנת 2010 סגר קיבוץ ניר דוד בניגוד לדין את הכניסה לנחל האסי למי שאינו תושב קיבוץ. הקיבוץ השתלט על שטח הנחל באופן בלתי חוקי, והוא מונע. נחל האסי בקיבוץ ניר דוד. נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד. המלחמה על נחל האסי נמשכת: בקיץ האחרון המוחים פרצו את גדרות הקיבוץ ונכנסו אל הנחל צילום: נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ.

כל המידע על נחל הקיבוצים. ניר דוד, שנקרא במקור תל עמל, היה יישוב חומה ומגדל הראשון שהוקם בארץ ישראל האסי אינו עוד נחל. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד. דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים.

נחל ×
נחל ×"אסי קי×'וץ ניר ×"ו×" Outdoor Canal Water from i.pinimg.com
פעם נוספת הוכח כי נחל האסי לא מעניין את המוחים אלא הרצון להפריע ולשבש את שגרת חייהם של ילדי וחברי הקיבוץ תוך הפעלת אלימות. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. בהודעה משותפת לראש עיריית בית שאן ז'קי לוי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין והנהלת קיבוץ ניר. מדובר ביישוב כפרי וקסום, אשר במרכזו זורם נחל עמל הפסטוראלי. בשבועות האחרונים פורסם כי קיבוץ ניר דוד ממשיך במנהגו הפסול, המנוגד לדין, ומונע כניסת מבקרים לנחל עמל (נחל האסי) העובר בשטח הקיבוץ. תושבי ותושבות ניר דוד, אתם מבקרים בכל משאבי הטבע בארץ ויודעים בליבכם שאפשר לחיות יחד. מי נחל האסי מצטרפים למים של נחל קיבוצים שגם מגיעים בתעלה ממול. המלחמה על נחל האסי נמשכת:

מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד.

כזכור, מוקדם יותר השבוע הושגה פשרה בסוגיית נחל האסי. לאחר שאתמול הצליחו להגיע להסכמות עם קיבוץ ניר דוד לפתיחת נחל האסי, בקבוצת משחררים את האסי הודיעו הבוקר (שישי) כי ההבנות מבוטלות והמחאה תתקיים בכל זאת. רכב פרטי מקור:אביאל, סקיפר, יונעי, מאיהעמי, אלדד סברנסקי, gadiavni1, זיגי79, אהרון ללוש, ayalonush, ליאםלוינס, eldadsav תאריך עדכון: ניר דוד, שנקרא במקור תל עמל, היה יישוב חומה ומגדל הראשון שהוקם בארץ ישראל האסי אינו עוד נחל. המנהיגות האזורית והארצית צריכה להירתם למאבק בונה, חלוצי, שמזרים את האסי לבית שאן. אנשי המחאה טוענים כי הם מתבססים על חוקים ועובדות, נחל האסי שופץ בכספים של מדינת ישראל ולא בכספים פרטיים, הנחל תמיד היה שם באזור מלא ביצות, הנחל לא היה ביצה, טוענים אנשי המחאה. נחל האסי בקיבוץ ניר דוד. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. העתירה שהוגשה לבית משפט המחוזי בנצרת פונה בין השאר נגד קיבוץ ניר דוד והמועצה האזורית עמק המעיינות, ומתייחסת לחסימת דרכי הגישה לנחל על ידי הקיבוץ בניגוד לחוק ולהסכמי הקיבוץ עם מנהל מקרקעי ישראל. נחל האסי, נחל הקיבוצים, ונחל מודע מעולם לא זרמו בצורה טבעית דרך בית שאן. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. בבואכם למקום תיתקלו בשני מאבטחים, אם לא יותר, העומדים על משמר.

מול שפת נחל האסי, בלב עמק המעיינות ומול נופי הגלבוע, נמצא קיבוץ ניר דוד נחל האסי. קיבוץ ניר־דוד שוכן אמנם בתוך תחומי הקו הירוק, אך הליך הכניסה אליו לא יבייש אף התנחלות.

Posting Komentar

0 Komentar